בניית דף מוצר מנצח במסחר אלקטרוני

מתחילים עוד היום

משאירים פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם ליצירת חנות אונליין!

יש לנו עוד המון תוכן

אל תשמרו הכל לעצמכם, שתפו גם לחברים

נהוג לחשוב בזמן הקמת חנות וירטואלית לעסק במה יותר חשוב להשקיע? בעיצוב של האתר, הבנייה, התכנון, השיווק והקידום של האתר זה כמובן מאוד חשוב אך זה לא הדבר הכי חשוב באתר – אלא הדף מוצר. זהו הדף שיכריע שהגולש באתר השתכנע בהצגתו ומוכן לבצע רכישת מוצר ולהפוך לקונה באתר ולא סתם גולש אקראי וזה מה שאתם צריכים.הלא משנה מה המוצרים, משנה שהדף מוצר שלך יהיה אפקטיבי, מעורר עיניין ומוכר!

אז איך עושים את זה? חשוב להתחיל בבסיס והמבנה של המוצר:

כותרת המוצר – הכותרת צריכה להיות מספיק אינפורמטיבית וברורה אך לא ארוכה מידי. הכותרת צריכה לכלול את שם המוצר, שם המותג של החברה, דגם המוצר במידה ויש.

תיאור המוצר – תיאור המוצר הוא דגש חשוב בדף המוצר, התיאור צריך להכיל מספיק מידע שיעזור לגולש להבין מהו המוצר, למה הוא משמש, מה היתרונות המוצר, מידות, דגם וכו׳ו. חשוב להתייחס לכל נקודה כדי שהגולש לא ישאר עם שאלות פתוחות בנוגע למוצר וכך יוכל להפוך מגולש לרוכש וזה מה שאתם צריכים. המנעו ממגילות עמוסות, מילים גבוהות מידי שיקשו על הגולש, התמקדו בתיאור תמציתי וקולע.

גלריית תמונות וסרטונים – חשוב קודם כל להציג גלריית תמונות מקצועית ומרשימה, מזוויות שונות שהגולש יראה ויקבל הכי הרבה מידע כדי שהוא יבין מה הוא קונה. אפילו מומלץ לקחת צלם מקצועי אם אין בידכם תמונות טובות. דגש חשוב שמומלץ להוסיף זה סרטונים למוצרים זה יתרון שגורם לעלייה של המכירות בזכות הסרטונים באופן משמעותי וגם לקידום אורגני בגוגל. אם אין סרטון לגבי המוצר ביוטיוב, תוכלו אתם לצלם וזה יצור תחושה של אמינות ושכנוע לקנייה אצל הגולשים.

זמן אספקת המוצר, משלוחים ואחריות – אלו נקודות חשובות שיכולות לעזור לגולש להחליט לרכוש את המוצר דווקא אצלך! תעניקו זמן אספקת מוצר מהיר ואקטרקטיבי, משלוחים נוחים אפילו בחינם מעל מינימום הזמנה ושילוח לא רק לבית אלא גם נקודות איסוף, יש עוד מגוון אפשרויות והציעו אחריות על המוצר ללקוח. אלו פרמטרים חשובים שחובה להדגיש בעמוד של דף המוצר.

תוספות ושדרוגים להזמנה – זהו הזדמנות לתת לרוכש עוד אפשרויות של מוצרים ושדרוגים לרכישה שקשורים למוצר שיש אפשרות שהלקוח צריך ומתכוון לרכוש ולגרום ללקוח להגדיל את המכירה בצורה נוחה יותר, ללא מעבר לדף אחר בקלות ובלי להעמיס על הלקוח. למשל לקוח רוכש פלאפון אז אפשר להציע לו מטען נייד ומגן לפלאפון.

אייקונים למידע בולט – האייקונים מעבירים מסרים חשובים ואטקרטיבים ללקוח באופן בולט במוצר, כמו משלוחים חינם, מבצע של 50% הנחה על המוצר, מוצר הנרכש ביותר, הם תורמים למראה של המוצר ומזמין לרכישה.

כפתור רכישת המוצר – חשוב שהכפתור רכישה יהיה בולט יותר מכל הדף, אם זה בצבע, גודל הכפתור, מסגור והעיצוב של הכפתור, שיהיה מניע לפעולה ובמקום בולט לעין ללקוח. חשוב להשתמש במילים שמושכים לקנייה וממירים יותר למשל, במקום ״לחץ לרכישה״ השתמשו ב״קנה עכשיו״. יש אפשרות גם להוסיף כפתור נוסף כמו הוספה מהירה לעגלה.

היתרונות שלך – אנחנו ממליצים להדגיש את כל היתרונות המוצר או החנות שלך ומה שמבדיל אותך מהמתחרים שלך. למשל, משלוח חינם, קנייה מאובטחת מקסימלית, עבודת יד איכותית, לא נוסה על בעלי חיים וכ׳ו, זה מקנה תחושת אמון ובטחון אצל הרוכש ומעלה את אחוזי המכירה באתר.

אלו היו הנקודות החשובות בבסיס המבנה בדף המוצר שהוא הדף החשוב באתר, אם יש לכם עוד שאלות או תרצו לשמוע עוד פנו אלינו ונעזור לכם!

מתחילים עוד היום

משאירים פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם ליצירת חנות אונליין!

יש לנו עוד המון תוכן

חדשים כאן בבלוג?

יש לנו המון תוכן שווה 😏

בכל שבוע יעלה כתבה חדשה ותוספים לאתר אז שווה להשאר מעודכנים.

התחל שיחה
1
היי, במה נוכל לעזור?
היי,
במה נוכל לעזור לך?
דילוג לתוכן