אז אחרי שהאתר שלנו מוכן ופעיל אנו נתחיל לקבל לידים דרך הטפסים השונים באתר
לדוגמא: טופס הצטרפות למועדון הלקוחות שלנו
*חשוב לציין שהלידים (פניות) נשמרות גם במערכת וגם נשלחות למייל של בעל האתר
אז איך אנחנו בעצם ניגשים למערכת איסוף לידים שלנו?
שלב ראשון
נכנסים לפאנל ניהול שלנו ומשם אנחנו מגיעים לפאנל צדדי (צד ימין) ובוחרים באפשרות איסוף לידים
שלב שני
אחרי שלחצנו על ״איסוף לידים״ אנו נגיע לפאנל הכללי של כל הסוגי טפסים שנמצאים באתר וזה יראה לנו ככה
מתוך הפאנל הזה נוכל לראות את מייל הליד, מצב הטופס – הושלם / חסר פרטים, שם הטופס שממנו הגיע הליד, מספר הליד ותאריך שבו נשלחו הפרטים
שלב שלישי
פאנל ליד בודד (דף פירוט מלא של פרטי הליד לפי הטופס)
לוחצים על המייל או השם של הליד ועוברים לדף המלא של הליד
בפאנל עצמו נוכל לראות את כל שדות הטופס שהלקוח מילא ומכאן אנחנו נמשוך את הלקוח למערכות הנוספות שלנו לדיוור וכו׳
מומלץ לקרוא את הכתבה מה זה אימייל מרקטינג
אז למה בעצם כדאי לנו לבדוק גם דרך המערכת ולא רק במייל?
המערכת לא מפספסת לידים ולא שולחת אותם לספאם (כמו שלפעמים במיילים קורה)
ולכן צוות אלפא תמיד ממליץ לבדוק את הפניות גם במערכת לידים