החגים מתקרבים? מרגישים צורך עז לפנק את הלקוחות שלכם בהנחות נוספות? הכירו את מערכת הקופונים שלנו במערכת אלפא
במערכת קופונים תוכלו לעלות מגוון ענק של קופונים של הנחות קבועות / הנחות באחוזים ולהגביל שימושים של קופונים במידת הצורך
אז בואו נתחיל
שלב ראשון אנחנו מתחברים למערכת ניהול שלנו ורואים בפאנל הימיני אזור שנקרא ״שיווק״ לוחצים עליו ויפתח לנו תפריד יורד עם 2 אופציות סקירה | קופונים
אנחנו בוחרים את הקופונים ולוחצים על ״חדש״ ומיד נעבור למסך הבא
שלב שני
בחלק הראשון אנו נבחר את הקוד קופון שישמש אותנו לדוגמא ״SALE10" (בהמשך את הקוד אנחנו נפרסם כדאי שהמשתמשים יוכלו להשתמש בקופון הנ״ל)
בחלק השני אנחנו נחליט על תיאור הקופון (חלק לא חובה) מכוון שאנחנו אוהבים לעבוד מסודר ולא תמיד לזכור מהראש אנו מעדיפים תמיד לרשום את התיאור של הקופון לדוגמא ״ הנחה 10% ללקוחות חדשים דרך הפייסבוק ״ וככה אנו נדע שאת הקופון הזה אנחנו נותנים ללקוחות חדשים שהגיעו דרך הפייסבוק
בחלק השלישי אנחנו נבחר את ההנחה שאנחנו רוצים לתת ויש לנו מגוון !
הנחה קבועה : סכום קבוע שנחליט בהמשך שיהיה בהנחה לדוגמא 10 ש״ח יתן הנחה של 10 ש״ח לכל העגלה של הלקוח במידה והלקוח רוכש ב1000 ש״ח בעזרת הקופון הזה הוא ישלם 990 ש״ח
אחוזי הנחה : סכום הנחה קבוע שיקבע לסך העגלה לדוגמא 10% הנחה יתן ללקוח הנחה של 10% על כל העגלה במידה והלקוח רוכש ב1000 ש״ח בעזרת הקופון הזה הוא ישלם 900 ש״ח
הנחת מוצר קבועה : באופציה הזאת אנו נבחר שהלקוח יקבל הנחה קבועה באחוזים על המוצר (בהמשך נצטרך להחליט על איזה מוצרים בדיוק תהיה ההנחה)
בחלק הרביעי אנו נחליט מתי הקופון יגמר לדוגמא יש לנו סייל עד תאריך 10.10.2022 חשוב להגדיר שהקופון יגמר בתאריך הזה
שלב שלישי
בשלב הזה אנחנו האם יש מינימום או מקסימום קנייה לשימוש בקופון
לדוגמא אנחנו רוצים שהקופון יעבוד ללקוחות שרוכשים מעל 500 ש״ח אז בחלק של המינימום אנחנו נכתוב 500 או להפך אנחנו נרצה שהמקסימום קנייה יהיה 700 שח מכוון שאנחנו נותנים 20% הנחה
בהמשך אנחנו יכולים לראות שאנו מגיעים לחלקים יותר מעניינים לדוגמא הגבלת קופון לקטגוריית מוצרים או מוצרים
לדוגמא יש לנו מוצר שאנחנו רוצים לתת לו בוסט של פרסום ולא יודעים איך נמדוד את זה? אנחנו נגדיר קופון מיוחד רק למוצר הזה ואז הלקוחות לא יוכלו להשתמש בהנחה דרך הקופון למוצרים אחרים או לא מאותה קטגוריה
הגבלת קופונים יכולה לעזור לנו מאוד למדוד ביצועים במודעות מעבר לגוגל אנליטיקס
שלב רביעי ואחרון
בשלב הקריטי הזה אנחנו נחליט את הכמות שימושים / הגבלות לקופונים שלנו
אפשרות ראשונה: הגבלת שימוש לקופון, כמה פעמים נרצה שישתמשו בקופון הזה לדוגמא ״מוגבל ל50 לקוחות״ אז אנחנו נרשום בשדה 50
אפשרות שניה: הגבלת שימוש בקופון לx פריטים לדוגמא אנחנו רוצים שהקופון הנחה שלנו ישמש עד 5 מוצרים בעגלה אז אנחנו נרשום בשדה 5
אפשרות שלישית: הגבלת שימוש למשתמש לדוגמא אנחנו רוצים שכל משתמש יוכל לממש את הקופון באופן חד פעמי אז בשדה נרשום 1
מכאן אנחנו עוברים לעמודה שמאל ונבחר בכפתור ״פרסם״
מזל טוב חברים יש לנו קופון חדש באתר והגיע הזמן לקדם אותו >>
מרגישים שאתם צריכים ייעוץ בכל נושא הקופונים ואפשרויות שימוש? צוות אלפא זמין לכל פנייה.